Ukázka, jak neprodávat 1 - Neurážejte

Dnes jsem zažila zatím tu nejhorší prodejní konverzaci, za posledních 10 let.
Paní mě stihla označit za "slušný matroš"  a také mi vysvětlila, že neumím vydělávat. Mé klientky se občas bojí do prodeje opřít, právě kvůli obdobným zkušenostem.

Nakonec se také bojí nabízet, aby nepřekročily tu tenkou hranici mezi slušným obchodníkem a podomním prodejcem. Každý totiž udělal zkušenost s prodejcem, který příliš tlačil na pilu. Přemlouval, a minipuloval.

Pojďme si říci, že takto správný prodej nevypadá.Tedy manipulace, tlačení na pilu, atd. Správně dělaný prodej vždycky stojí na:

  1. Snažíte se zjistit, jaké má klient potřeby
  2. Jako profík určíte, jestli se vaše nabídka potřeby klienta řeší
  3. A pokud se klientova potřeba neshoduje s vaší nabídkou, slušně se rozloučíte.

 

Pokud se prodávat bojíte, tak mrkněte, jak vypadá to nejhorší z nehoršího.

Sama jsem se naučila drzosti, pokud někdo nabízí mě bez toho, aniž by pozdravil, nebojím se mu něco nabídnout na oplátku. Takže když nepozdraví, pozdravím já a pošlu odkaz na svoje prodejní věci.

A jinak moje rada zní:

Nikoho v prodeji neurážejte. Uražený klient opravdu nekoupí.

 


 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.