“Dominiko, mohla byste pro nás udělat přednášku pro ženy?”
“Dobře. Máte představu o tom, co byste ode mě chtěli”
“My bychom si představovali, že uděláte něco motivačního.”
“V době, kdy jsem působila v projektu maminkatelky, tak jsem viděla spoustu smutných příběhů, kdy to nedopadlo dobře. Ráda bych věnovala také čas tomu, že budu mluvit o rizicích a jak se jim vyhnout.”
“No víte, my bychom chtěli jen to, abyste je motivovala. To je to hlavní. Víte, ony nejsou sebevědomé a nechceme je vystrašit.”
Kudla v kapse. Tohle jsem slyšela nesčetněkrát. To, co slyším je ponižující pro ty ženy, které se mají na konferenci sejít. Podle pořadatelů “ženy chuděrky” prostě nesmí vědět, že podnikání má rizika, protože když by to ženy slyšely, tak se leknou a z konference asi utečou.
Je to zvrácený postoj. Ty ženské nejsou blbé a tuší rizika. Vědí, že to nebude tak jednoduché, jak se na konferenci chtějí sluníčkově tvářit.
Když těm “chuděrkám ženám” nedáme obě strany mince, jak pozitiva, tak negativa, ženeme je do obrovského problému, rizika, děláme je zranitelnějšími.
A tohle po mě nikdo nemůže chtít. Moji klienti, moji posluchači dostanou takové informace, které jim umožní a pomohou uspět. Budou v rámci svých možností dominovat trhu.
Ukážu jim racionální cestu, jak podnikat a poukážu na to, jakým rizikům se vyhnout, speciálně když jsou u toho děti. Fakt nechcete přijít o bydlení jen kvůli tomu, že věříte svým snům a všechny peníze jste investovali do rozjezdu dílny - ovšem na produkty, které nikdo nekupuje. A to jen kvůli tomu, že jste ušetřili 37 000 za rychlé zhodnocení toho, jak na tom je trh. Ale 3 miliony jsou v trapu.
P.S.: Jakou přednášku byste raději chtěly slyšet vy? Pokud chcete při podnikání stát pevně nohama na zemi a znát všechny slasti a strasti s tím související, jsem tu pro vás.