Tip #37: Udržte konzistentní kvalitu služeb a činností

Představte si, že máte internetový obchod, kde si zákazník objedná zboží. Hned pak dostane potvrzovací email o objednávce a zaplacení. Následně je informován, že zásilka je na cestě. Ještě pak dostane děkovnou zprávu a prosbu o referenci, jak byl zákazník s nákupem spokojený.

Prodej je proces, ve kterém každý krok hraje svoji roli. Když se ale občas nějaký krok vynechá. Zákazník například neví, kdy má zboží čekat. Nebo mu zboží nesedí a vyjednávání výměny je zdlouhavé. Vše může mít negativní dopad na vaše další budoucí prodeje.

Z tohoto důvodu je přesné nastavení procesů nezbytné. Jenže stejně nezbytné jsou i pro poradkyni. Švadlenu. Nebo umělkyni. Kdokoli nabízí své služby a produkty, tak chce působit profesionálně. A to i v případě, že v budoucnu část svých aktivit někomu předá. Navenek by měl byznys působit stále spolehlivě a konzistentně. Proto procesy.

Navazující články:

Myslíte své podnikání vážně? Vezměte si na pomoc procesy

 

Pokračujte zde: