Tip #18: Slevy ohrožují loajalitu klientů

Slevy hrozným způsobem ničí loajalitu klientů. Vzpomeňte si třeba na mobilní operátory, kteří klasicky nabízí slevy (nebo to tak dříve bylo, možná se to zlepšuje) jen novým klientů, aby je přetáhli od konkurence. Nebylo typické, že by nabízeli věrnostní programy a slevy pro ty, kteří patří už mezi stálou klientelu. Jejich obraz u lidí je tak silně pošramocený.

Ještě větším přešlapem jsou špatně udělané slevy, které doslova naštvou nejloajálnější klienty.

Dávejte si na to pozor, protože jakmile se váš klient cítí okradený, ztrácíte ho. Vy pak můžete promovat a promovat, ale stabilní klienti už u vás nenakoupí. Byznys ztrácí své postavení na loajálních klientech a namísto toho musíte získávat nové a nové klienty, což je těžké a navíc drahé.

Související články:

Proč nedávat slevy?

Pokračujte zde: