Koučované klientky mohou mimo domluvených hodin využít také tzv. SOS telefonáty. Během 24 až 48 hodin jsem schopná si najít 30 minut a pomoci Vám vyřešit nějakou “krizovou” situaci, například:

  • krizová komunikace s naštvaným klientem
  • potřebujete dát cenovou nabídku, ale nechcete se prodat moc levně a nechcete zároveň klienta odradit
  • máte možnost spolupráce a potřebujete si ujasnit hranice

SOS telefonáty samozřejmě nejsou od toho, aby probíhaly každý týden, jsou vhodné na nenadálé situace.

Pokud však potřebujete pracovat intenzivněji, potřebujete například připravit kampaň můžete využít tzv. intenzivní koučování – kde koučování probíhají častěji a součástí jsou tzv. workshopy – 2 – 3 hodiny probíráme konkrétní téma. Termíny domluvíte s asistentkou.

Jak si domluvit SOS telefonát?

Pokud – jako stávající klient – potřebujete sos telefonát, zavolejte Dominice a domluvte se termínu sos telefonátu. Pokud se nedovoláte pošlete sms, že potřebujete sos telefonát na její číslo 775 028 018. Jakmile bude mít mezi klienty čas ozve se Vám a nabídne, kdy si můžete zavolat.

0