Chcete posunout byznys?
Využijte poradenství pro podnikatele.

Najděte svoje “bílá místa” v podnikání, vyřešte problémy a vydělávejte více.

V poradenství i v kurzech se podnikatelé a podnikatelky zajímají nejvíce o 2 základní věci:

Jak získat více klientů?
Jak vydělat více peněz?

Což dává smysl, protože přesně o tom podnikání je - vybudovat smysluplný funkční byznys, ze kterého si můžeme každý měsíc vyplácet slušnou výplatu. 

Opravdu pomůže mít více klientů, když jste přetížení a nestíháte? Sice máte více peněz, ale volný čas nemáte žádný. Pokud máte navíc děti a rodinu, dříve nebo později se dostanete pod neskutečný tlak. 

Naše zkušenosti se stovkami klientek ukazují, že jádro pudla může být (a často je) v celé řadě jiných věcí: 

  • nesprávná cenotvorba, nízká marže
  • nedostatečně široká nabídka
  • chybějící velkoobchodní ceny
  • nesprávná cena
  • příliš úzká nebo široká nabídka
  • příliš silné zaměření na marketing, když by se mělo jednat o prodej apod.

Ale také věci, které na první pohled jako problém nevypadají: 

  • nedostatečná konkurence
  • příliš rychle rostoucí trh
  • příliš rychle rostoucí podnik
  • mít velkého odběratele, který odebírá většinu vaší produkce. 

Takových problémů je mnohem více. A velmi snadno je můžete zaměnit s tím, že potřebujete více klientů, lepší organizaci práce, přidat na marketingu, vytvořit nové produkty apod.

My jsme identifikovaly 36 základních, stále se opakujících problémů v byznysu. Jsou to tzv. bílá místa, která negativně ovlivňují podnikání - většinou brzdí růst a nedovolují v podnikání vydělávat tolik, kolik by člověk potřeboval.

Pečlivě vyhodnocujeme a nacházíme ty, které lze opravit nejjednodušeji a zároveň mají největší potenciál vám vydělat více peněz.

Jak zjistit, jaká místa brzdí právě vás?

Drobný živnostník, nebo malá firma nemají ani časové ani finanční zdroje na to, aby našli a identifikovali, jaká bílá místa je nutné vyřešit. Velké firmy na toto mají svoje týmy analytiků.

Malý podnikatel místo toho střílí naslepo. Například přidá k propagaci další sociální síť, zaplatí více za reklamu, stáhne produkt a začne vymýšlet nový, apod. V reálu má malou pravděpodobnost, že se trefí přímo do správného bílého místa, tedy do toho co podnikání potřebuje. 

Když totiž pracujete na tom, co podnikání nepotřebuje, tak se dopředu neposouváte. Nefungují kampaně, navýšení obratu nepřináší peníze. 

Po desítkách klientů, stovkách hodin konzultací jsme za 13 let našly, jaká bílá místa trápí podnikatele nejvíce, sestavily je do jednoho celku a následně vypracovaly dotazník, který tato místa identifikuje a analyzuje. Následně dotazník vyhodnocuje, jak moc zdravá firma je, a na co se potřebuje zaměřit. V poradenství pak ještě řešíme, jaká bílá místa brzdí právě vás a zároveň vypracujeme plán jasných kroků, jak se posunout.

Poradenství nestojí na chybě poradce. Stojí na systému, a systém je stejný i když se poradce špatně vyspal.

Nestojí to na nápadu. Nestřílíme nápady od boku. Nestojí to na chybě poradce. 

Vytvoření dotazníku trvalo stovky hodin a byl podroben hromadě testování. Není nahozeno jen 5 náhodných otázek, které lze vymyslet za hodinu.  Místo toho jsme vytvořily celek, kde jedna věc navazuje na druhou a vznikl tak propracovaný vzdělávací systém pro podnikatele. 

Cílem není vám ještě více motat hlavu a přidávat práci, ale naopak vám tento systém má život zjednodušit a zrychlit cestu k tomu, aby vás podnikání dobře živilo, a to dlouhodobě.

Poradenství stojí na principech: 

  1. Najdi, co tě nejvíce brzdí a vyřeš to. 
  2. Najdi, co tě nejvíce posune dopředu.

My k tomu dodáváme právě 13 let zkušeností.  Takže vytvoříme pro vás řešení na míru vašim potřebám, vašim cílům, a odstraní brzdy, které vás nejvíce brzdí.

Poradenství probíhá takto:

Fáze 1

Identifikace bílých míst skrz dotazník

Před konzultací vyplníte dotazník, který identifikuje bílá místa. Z 36 možností vybereme na konzultaci ty, které se vás týkají.

Před tím, než se spojíme také vyberete hlavní téma konzultace, na které se chcete zaměřit.

Fáze 2

Plán ziskového podnikání a hlavní téma konzultace

Na konzultaci se zaměříme právě na hlavní téma a najdeme řešení. Projdeme vaše brzdy a rozebereme vaše hlavní téma. A nakonec sestavíme plán kroků, jak postupovat. 

Po konzultaci vám zápis z konzultace pošle. Získáte podrobné vyhodnocení, ve kterém identifikujeme aktuální nejslabší místa v byznysu. Zjistíme, kde vám utíkají peníze mezi prsty.

Konzultace vám přinese: 

  1. Získáte podrobné vyhodnocení, ve kterém identifikujeme aktuální nejslabší místa v byznysu. Zjistíme, kde vám utíkají peníze mezi prsty.
  2. Vytvoříme společně podrobný plán, jak je z byznysu odstranit. Vycházíme z toho, v jaké je vaše podnikání situaci. 
  3. Po skončení úvodní konzultace vám zašleme do e-mailu podrobný report obsahující plán na odstranění bílých míst.

Písemné vyhodnocení obsahuje: 

  1. 2 největší bílá místa a jak vám brání se posunout vpřed.
  2. Postup, co s nimi dělat.
  3. Plán kroků k vašemu tématu.

Report má celkově 7 stran.

Fáze 3

Pravidelné konzultace

Pravidelné konzultační hodiny se vždy opakují po 14 dnech. Tam postupujeme podle plánu a bílá místa odstraňujete postupně pěkně krok za krokem. Díky tomu nesejdete z cesty a posouváte se systematicky vpřed. 

Hlídáme si 3 základní metriky, které ukazují, že se vaše podnikání posouvá dopředu. A to:

  1. Obrat
  2. Zisk
  3. Pravidelná výplata

Společně pracujeme na tom, aby všechny tyto 3 oblasti rostly.

Jak začneme?

Na úvodní konzultaci, která trvá 1,5 - 2 hodiny, vypracujeme plán, jak je na zdvojnásobení obratu dostat. Za pomocí dotazníku, který dostanete před konzultací, zjistím podrobnosti o vašem podnikání, identifikujeme rizika a bílá místa v podnikání. Zjistíme, kde vám utíkají peníze mezi prsty. 

A na základě těchto informací vypracujeme plán, jak zdvojnásobit obrat a ještě lépe zisk. Nestavíme vzdušné zámky, ale vycházíme z toho, v jaké jste situaci. Proto plán zahrnuje podrobné rozpracování prvních tří kroků.

Při prvním telefonátu se také domluvíme, jaká forma spolupráce je pro vás vhodná. Proto zatím zaplatíte jen úvodní konzultaci a po domluvě zbytek. Po úvodní konzultaci můžeme pokračovat v pravidelném koučování 1x za 14 dní. Nebo uvolněnější variante tzv. flexi koučování - jen když vám vychází čas.

V koučování se k plánu vracíme, pomáhám vám dotáhnout nejdůležitější věci do konce tak, aby byly výsledky v podobě vydělaných peněz.

úvodní konzultace

3,223 Kč

3,900 Kč vč. DPH

1,5 - 2 hodiny

3 měsíce koučování

8,926 Kč

10,800 Kč vč. DPH

6 hodin á 1,800 Kč

6 MĚSÍCů KOUČOVÁNÍ

15,868 Kč

19,200 Kč vč. DPH

12 hodin á 1,600 Kč

jeden rok KOUČOVÁNÍ

23,140 Kč

28,000 Kč vč. DPH

20 hodin á 1,400 Kč

Neomezený přístup k více než 60 videím

Přístup k facebookové skupině

Kdo je Pavlína:

Pavlína je vystudovaná ekonomka a umí najít mezery a skryté náklady ve financích.
Dělá s Dominikou 4 roky a za tu dobu se naučila rozpoznat slabá místa v podnikání, nastavovat efektivní kampaně, propracované vnitřní a vnější procesy a myslet marketingově i prodejně.
Postupuje podle metod SLOWBYZNYSU, ten se soustředí na udržitelné podnikání na poloviční úvazek. Zároveň se slušnou výplatou.
Dokáže držet směr, tím pádem se skutečně budete soustředit na to podstatné - váš aktuální problém, který když odstraníte, byznys se vám posune správným směrem.
question-circlecirclelong-arrow-down