Máte již přístup do tohoto kurzu a nezobrazuje se Vám jeho obsah? Po zhlédnutí kurzu se musíte napřed přihlásit.

Jak nacenit správně svoje služby

Hodně rády pomáháme lidem nastavovat správné ceny. Je to naše oblíbené téma. A rozdíl ve výdělku je vidět ihned.

Prozradíme vám - což je samozřejmě velice tajná informace a nikdo ji nesmí vědět, že - v 99 % vždycky zdražujeme. V tom zbývajícím jednom procentu - zdražíme většinu produktů a služeb a jen něčemu dáme nižší cenu.

Proč zdražujeme v drtivé většině případů? Valná většina podnikatelů má na začátku podnikání velice špatně nastavené ceny. Mají nízkou marži, nemají dost peněz, ze kterých by mohli dělat rezervu, bojí se nastavit cenu výše, aby neodradili klienty…

Důvod je ten, že si neumí spočítat, kolik vlastně mohou reálně vydělat. Nepočítají se slabými obdobími, nepočítají se zrušenými schůzkami, nepočítají, že budou nemocní oni sami nebo jejich klienti.

Použijí jednoduchý matematický vzorec:

“Chci pracovat na půl úvazku. Chci vydělat 20 000, náklady mám do 10 000, když si řeknu 500 kč na hodinu, tak budu mít 500x20 hodin týdně. Za měsíc tak vydělám 40 000 Kč. Super. A ještě něco zbyde.”

Jenže pak nenaplní všechny svoje hodiny, nepočítali s přestávkami, nepočítají s tím, kolik administrativy budou mít.

Jejich obrat je maximálně 20 000 a v několika lepších měsících 30 000. Pak ale přijde léto, nebo leden a obrat zase padne dolů. Nemají svých 20 000 pravidelně. Je to stresující situace.

Co vše musíte zohlednit při tvorbě ceny

Nejde však o velkou vědu. A stane se to většině lidí. Dílem je to špatná kalkulace a druhým dílem špatné nastavení ceny. Aby se ze situace dostali, musí vzít kalkulačku a správně si to spočítat.

Započítat:

  • pauzy mezi klienty
  • čas na oběd
  • čas na administrativu
  • čas na dovolenou
  • vynechané schůzky
  • že nikdy nebudete pracovat 100% času
  • sezónní výkyvy

Spousta našich klientů má také problém se zdražováním. Vědí, že mají zdražit, ale nikdy se nedostanou k tomu, aby si sedli s kalkulačkou a propočítali to. Takže pak nestíhají klienty.

Ale co když teprve začínám?

Když člověk začíná - není strategické rovnou vypálit vysoké ceny. Na začátku nevadí začít s nižšími cenami. Je tam ale nutné využít systému progresivního zdražování - protože - a stává se to často - mnoho klientů začne zdražovat až má úplně plno a nemůže přijmout nové klienty.

Co místo toho zdražit dříve, než mám plno k umření, abych mohla pár nových klientů přijmout už za nové ceny?

Jednoduchou prací s cenou a nastavením systému se dá vyřešit mnoho problémů.

Jenže, když systém nemáte, nemáte se o co opřít.

Potřebujete systém na nastavování cen

V našem systému myslíme také nejen na to, že jednou nastavíte ceny, ale i na to, že ceny porostou, takže nevytváříte jen ceny, které potřebujete znát teď, ale rovnou vytvoříte ceny na několik let dopředu. Protože jde o jednoduchý systém, pak stačí jej jen opravovat a doplňovat. Osvědčilo se nám již mnohokrát, že takový systém s člověkem v rámci svých konzultací nastavíme během 2 - 3 konzultací. Výsledky jsou okamžité a dlouhodobé.

Co když se vám stane, že najednou přijde mnoho klientů a vy víte, že máte jen málo dalších míst, víte, že musíte zdražit? Ale nemáte čas si to propočítat, takže makáte na klientech a říkáte, že ke zdražení se dostanete později.

Nedostanete, a klientů neubývá, ale přibývá a vy nestíháte.

Když ovšem máte i ceny pro zdražení nastaveny dopředu, nemusíte o cenách přemýšlet, stačí se podívat do tabulky - vybere správné sumy, a během 10 minut opravíte vy nebo vaše asistentka na webu. Noví klienti pak platí novou cenu.

Naučíte se:

  • jak správně nastavit ceny
  • systém cen - jak nemuset ceny při každém zdražení složitě přepočítávat
  • co je progresivní zdražování a jak ho používat
  • kdy se hodí zdražování pravidelné a kdy naopak progresivní

Kurz má formu 5 krátkých videí, která můžete snadno implementovat + veškeré kalkulace si stáhnete v předpřipravené tabulce.

Pozor, kurz není o tom, jak ceny komunikovat, nebo je marketovat. Kurz je zaměřen čistě na to, jak si cenu nastavit a vypočítat, abyste mohli pravidelně zdražovat. Případně, abyste neprodávali svoje služby pod cenou a nestalo se, že jednoho dne budete mít hodně klientů, ale stále budete prodávat za málo peněz.

Kurz je nyní v přípravě. V případě zájmu o tento kurz nás prosím kontaktujte na podpora@maminkatelky.cz nebo sledujte stránku www.maminkatelky.cz

 

 

Máte již přístup do tohoto kurzu a nezobrazuje se Vám jeho obsah? Po zhlédnutí kurzu se musíte napřed přihlásit.