Co je na vašem podnikání nejcennější?
Budete se divit, ale nejsou to peníze, zaměstnanci, vybavení ani dobré jméno. I když s tím byste nebyli tak daleko od pravdy.
Seznam klientů je obvykle tím nejcennějším, co váš byznys má.
Nezapomeňte si toto zlato ukládat, pucovat a leštit.
Neznám smutnější pohled než na klienta, který si mi stěžuje na svůj byznys, a když se ho zeptám, kde má seznam klientů za posledních deset let, řekne mi, že žádný nemá. Nemohla jsem mu tedy dát svoji nejlepší radu, “jak sehnat rychlé peníze.”
Jak zní?
Obvolejte všechny svoje dřívější klienty. Zeptejte se jich, jestli pro ně můžete něco udělat.
Nikdy nezískáte tolik poptávek tak snadno, jako při práci se stávajícími klienty, kteří už od vás jednou nakoupili.